Busponnys och iskallt ridhus

Idag åkte jag upp till stallet vid halv 12 för att hjälpa Anna tömköra hennes ponny. Vi har tömkört rätt mycket innan och det har gått supert men idag blev det ett steg tillbaka. Men det gör inget! :) Vi är possetiva ;)

Sen har jag mockat och kollat lite på när Madde ridit dressyrlektion (gick as bra för dem! Madde sken när hon kom ut ur ridhuset ) medans man själv stod på läktarn och frös något som in i helvete... Hatar när det blir så kallt i ridhuset att fingrarna fryser fast i sargen.

Helt plötsligt får man ett samtal från Anna. Då har hon varit ute och gått med Temper och han hade kommit lös. Så jag gick ut på baksidan och där kom Temper så glatt skrittande. Var riktigt nöjd med att få äta lite gäs från åkern kan jag lova!!

Och så hade jag sådan super tur att Hanna och Vilma putasde innan vi skulle åka hem så de var så gulliga och putsa mina skor och träns :D haha ibland äre bra att skjutsa folk! Gentjänster är BRAAAA! :D


Ignorera min fula min! Men Grodan är söt <3


Myys <3



Sanzor och hans hagkompis Grey

hehe sanzor dååå... så söt i sin huva :)

Temper på vift

Snälla Hanna som putsa mitt träns :D (läs deras blogg här)

Imorgon blir det att åka iväg med Grodan och se om han kommer bli bra.. håll tummarna!!!



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0