Life´s too short

Det är otroligt hur livet kan förändras på några sekunder. Jag har tagit allt för givet större delen av mitt liv. Nu vill jag aldrig gå och lägga mig arg på någon jag älskar, för man vet aldrig om den personen kommer vara kvar när man vaknar nästa morgon.

De flestas ryttares tankar går till Eric Lamazes och Hickstead, som dog på hoppbanan idag. Fy fan vad hemskt. Liknande hände under fälttävlan på valla för några år sedan, när jag var funktionär. en häst föll ihop efter mållinjen. Jag såg inte som tur var, men vilken chock man måste få som ryttare, när ens häst faller ihop och dör under en.  Får rysningar bara av att tänka på det. Imorgon ska jag åka upp till stallet och ge min fina häst världens största puss, och hoppas att han inte bryter näsan av mig på kuppen (Han har en tendens att vara våldsam när man vill visa sin kärlek till honom). För trots att han är medelmåtta som hoppar lustigt och är lat i dressyren älskar jag honom så fanatiskt mycket, och jag skulle inte vilja byta honom mot något. <3



Vila i frid underbara hickstead.


Make everyday count

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0