Tillbaka till de levande

Nu är jag äntligen frisk!! Så nu får jag uppdatera lite om allt som har hänt.

På kliniken fick Grodan sin andra behandling men de tyckte han såg mycket fräschare ut än förut :D Han var jätte duktig på kliniken!! (stolt matte) Den här veckan har vi mest gått promenader men nästa ska jag ta mig upp på hästryggen igen!
Jag har även ponny vaktat en ponny när familjen var på semester (AVUNDSJUK) Saknar ponny tiden ibland ;)

Annars har allt gått i vanliga banor. Ska lägga ut filmen från maddes tävling men gör nog det ikväll ;)

Nu blir det bara att vänta på Madde sen blire stallet! :D


Söta Galax

Grodan tyckte de var konstiga toffler han fick på sig
Skriver lite mer efter stallet ikväll :)

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0