yaay

Weeeey Sanzors ben ser inte ut som elefantfötter längre :) dock är han fortfarande röd i sin lilla näsa så han får vila veckan ut iaf. det förtjänar han så bra som han gått sista tiden! Idag har jag förberedd en liten överraskning till mig själv och min syster.. Det ska bli en julklapp så det kommer dröja ett tag innan någon får veta vad det är ;)

Jag saknar att rida! red ju förra veckan, men när man vet att man inte får rida så blir suget efter det ännu värre än vad det är annars. Satt på jobbet sista timmarna idag o stirrade på klockan.. Ville bara iväg till stallet o borsta på min fina fina häst. Jag blir fortfarande fascinerad över hur vacker han är varje gång jag ser honom. Och jag blir alltid lika ledsen när folk säger att han inte är fin, lite känslig som jag är. Han är tamejfan världens vackraste <3 :)

4 äppelpajer i ugnen, och snart läggdags.

 
Världens finaste skrutt<3

/Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0