Helgen

Gud vad dålig uppdatering det varit i helgen! Men det går att förklara ;) i fredags så hjälpte jag till med att ta in hästar och sen knoppa jag och gjorde sanzor tävlings fin så Madde skulle hinna till filmkvällen. Sen på lördagens som sagt tävla ju madde och jag följde med som hästskötare. På söndagen blev det att klipp/rycka ponny man och gå promenad med madde och sanzor och sen blev det filmeftermiddag (?) AWSOME! Sen när jag inte var i stallet eller med kompisar plugga jag till tentan... Så därför har jag varit seg :P

Igår pluggade jag tills 3 sen kom Daniella och åt kladdkaka med mig. Alltid lika trevligt! :D

Med Grodan igår så pyssla jag lite med han. Skrubbade hans hovar med min hovborste (köpt på fredriksborg) Den är värkligen super bra :) Mycket bättre än en diskborste. Den har två längder av strån. kortare i mitten och lite längre runt om. Det gör att den verkligen kommer åt runt nitarna och tar bort små stenar som kan kila in sig mellan skon och sulan.







// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0