Inför Lördag

På lördag är det dags för årets sista tävling, som tar plats i Vreta, och anordnas av stjärnorps ridklubb. Jag har varit inne och tittat på de preliminära startlistorna, och det ser helt ärligt ut som en femåring har gjort dem! Min första start är 10.21, och min andra 14.10. En annan tjej som tävlar från samma klubb som jag fick sin första starttid 9.53 och sin andra 17.42. Hur tänkte man där liksom? inte en chans att jag står och glor i 3.5 timmar mellan mina starter. Har försökt få tag på tävlingsansvarig hela dagen, men hon är skitsvår att få tag på..

På lördag ska jag rida LC:1 och LB:1. Sanzor har ju knappt orkar rida LB och LA samma tävling, så jag hoppas att han ska kännas lite fräschare efter LC'n så vi kan ge allt vi har i LB'n också :)

Nu ska jag hämta sara, åka upp till stallet och rida dressyrlektion för henne. Blir nog mycket sitsträning och lite programträning. och jag ska INTE glömma mina ridskor hemma i hallen idag... Inte sporrarna heller... och inte bilnyckeln!!! Målet med dagens lektion är: TRÄNINGSVÄRK I RUMPAN. :) berättar imorgon om jag lyckades med mitt enkla mål.

Hej så länge!



Jag tycker rent ut sagt att det är pinsamt att ha dålig sits... usch usch

/Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0