Långdag

Idag kommer det bli en riktigt långdag! Tur att jag är ledig imorgon!! Idag börjar dagen med semenarium på Liu sen blir det 5 timmars hård plugg tills tentan sen är det dax för återträff och disskution om VFU:n... kul kul...

Börjar undra vad jag ska göra med min stackars häst. Det finns ingen ont i honom men just nu när han inte får gå med andra hästar i hagen blir han på bushumör och igår fick jag kämpa ett tag innan han sluta kasta runt... Hoppas han blir bra så han slipper vara själv :) Då kanske han blir "normal" igen xD

I helgen blir det att hjälpa till med insläpp fredag och sen vidare på tjejkväll, rycka man lördag, följa med på tävling lördag och på söndag blir det förtjänt vila!! och eftermiddags fodring :P och filmkväll xD ojoj.. när ska man hinna plugga!?



VÄRME!! vill ha....

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0