Mys vovve

Idag vakna jag av en stor svart hund som la upp tassarna på täcket och ville gosa... inte helt fel :D Så nu ska jag spendera morgonen med syrrans hund och slöa lite framför tv. Vid halv två blir det att åka till stallet och så ska jag fodra eftemiddags maten och hjälpa till att ta in hästarna, snäll är jag! haha nej det är faktiskt så att det förra stallet jag stod i hjälpte man alltid till om man kunde och det kommer nog sitta kvar i all evighet :)  

Glömde väl skriva det igår att det var OMÖJLIGT att gå med Grodan. Han vart helt plötsligt 170 hög och dansade runt. Så jag tänkte fine då går jag i ridhuset ist men det blev ingen skillnad där inte... suck lugn och kontrolerad träning var det ja.



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0