Nytt i skåpet

Har ju lite nya grejer som jag har köpt på hsarpman :)


mitt nya pannband som jag ska ha på dressyrtävlingarna, köpte det på rea för halva priset!! :D (tur det annars hade jag aldrig haft råd!)

Nytt tävlings schabrak, kanten är samma blåa färg som pannbandet och en silver kant emellan de blåa.

Äntligen den underbara Action padden!! (akton) guud va jag har längtat. Den är inte lika "stum" som de andra gelpaddarna.

Nya borstar och en microfiber vante! Underbar och billig. Verkligen att rekomendera. Dock tyckte Grodan den var dö läskig i början men nu älskar han den!

Mitt favvo shampo! är för bruna hästar ( finns för andra färger också) och luktar gudomligt. Plus att hästen blir jätte blank och fin :)

btw ser ni den "bruna" ringen bakom shampot? Ja där stod min hovolja innan jag SLÄNGDE den :D nu blir de inga fler missfärgningar i mitt skåp!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0