Reflexer

Hamnade på hööks idag med mamma. Kunde inte motstå att köpa rosa benreflexer. Så jävla snyggt! Ska aldrig mer glömma reflexerna när jag är ute och rider :) Passade på att köpa något som kommer hålla mig varm i vinter.. En Overall. Ska bli skönt att för en gång skull inte frysa i stallet. Benreflexerna kostade 69:- per par, och overallen gick på 1539:-. Klämde lite på dressyrskydden jag nämnde i inlägget igår, och om jag ska vara helt ärlig kändes catagoskydden lite... rejälare på nåt sätt. Samtidigt kändes dets om C-skydden är lättare att göra rent om de blir skitiga. Så väntar tills nästa runda till Sharpman.


Bild från hööks hemsida

/Maddie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0