Sjukdag..

Idag har det blivit en riktig skit dag.. blev jätte hostig efter jag och madde varit i stallet imorse så ikväll blir utgången inställd och jag ska istället kurera mig med bra film och varm choklad (Y)
Hade lite halv lektion för Madde och hon kommer säkert lägga in någon bild sen ( om det finns någon fin, jag är verkligen värdelös på att ta kort!)
Har även gjort en lite provosorisk sjukhage åt min lilla häst så imorgon får han gå ut igen. Det är en lättnad för han är lite "studsig" när man går ut med honom nu när han stått inne. Ska bara hitta på något smidigt sätt att ge han sin medecin på. Tror jag ska blanda ner det i betfor och sen hälla i lite äpplejuice så kanske han äter det...


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0