Sjukligt trött

Som ni ser i nedstående inlägg var Madde och Sanzor super duktiga idag :) ska tillomed lägga ut ett klipp från idag men gör det imorgon :)

Grodan har bara fått vara häst idag så imorgon kommer det vara JÄTTE KUL att skritta han xD Har även nu bestämt mig för att skritta honom uppsuttet någon gång nästa helg dock med full säkerhets mundering på.. någon som kan låna ut en kudde??

Idag på tävlingen blev jag så himla upprörd av 2 anledningar.

1: Det var MASSVIS med ryttare som red Lc:1 som jag VET tävlar La:1... hm gillas inte!

2: Några som satt på läktarn bredvid mig satt och disskutera hur de ljuga om en häst som skulle säljas för att den skulle säljas lättare.. j*vla svin människor.. var 2 sekunder ifrån ha gå dit och berätta för dem att det är OLAGLIT att ljuga om saker vid försäljning.

Att det finns sådana människor!!!!!

Aja...



Nu är både jag och Grodan trötta på ridförbud!!!!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0