Städning

jag och min syster fick rycket och började städa hemma och fy f*n vad mycket grejer vi har bara hemma!! Vi har 6 sadlar 15 träns 30 täcken endlöst mycket schabrak och de knäppaste 1000 bensören... suck. Det jobbiga är att det är inga skit grejer heller. Det är catago,rambo,verdus,amigo,anky, kiffer mm hästgudarna kommer straffa mig för jag slängde mitt gamla kieffer träns som är för stort för min nuvarande häst.

Det roliga med att vi har så mycket saker är att vi bara äger 1 häst... bortkämd xD jag kommer aldrig behöva tvätta täcke för ja måste bara byta ut det xD

Nja... dags att sälja lite grejer kanske??

Imorgon blir det att städa ur saker i stallet oxå.. lär hitta fler spännande fynd då ;)

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0