Tjohoo

Sanzor såg mycket mer harmonisk ut idag enligt Malin :D Det känns så himla skönt att det går framåt! Så idag har jag ökat på havren. Sanzor brukade bli sjukt aggressiv för några år sen när han fick havre, men jag misstänker att det kan grunda sig i andra saker än bara maten... Så imorgon blir det tömkörning tillsammans med Sara och Elisabeth. På fredag ska jag åka till Skara och till min fina Erica Funke! Hon bor i något som heter Skrövde (mitt mellan skövde och skara) och har stall på gården :) o massa katter of course! Så jag ska leva riktigt lantisliv i helgen och komma hem som en frälst människa haha.


Strääääck


Vissa har det lyxigt.. gratis lerinpackning och laserbehandling på samma dag.


Törstig plutt <3



/Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0