Uppdatering torkan är över!

Nu är tentan ÄNTLIGEN slut så nu kan jag börja uppdatera som vanligt igen yey!! Idag har jag och Grodan tagit en långpromenad som kompesation för att jag inte hunnit med att gosa som vanligt ;) och i helgen blir det att prova och se om det går att rida hästen :D yey!! Sen nästa vecka har barnen i stallet höstlov så i helgen blir det väl att planera in några grejer ;) aldrig slipper man undan och bara få slappa!! Tur att jag tycker det är kul att vara ungdomsordförande :P

Fick en fin liten present från Lovisa och henne mamma i stallet idag :) Fick ett presentkort på HM som tack för att jag hjälpte till att frisera deras foderponny Hugo. TACK!! :D

Också tack till Maleene och Elsa som hjälpte mig att mocka igår så mitt känsliga fullblod slapp stressmatte.

Bara 3 dagar kvar tills återbesök.. håll tummarna för oss!



Nu blir det att åka till Madde och så ska hon slavdriva mig i skogen.. suck.. jag har verkligen VÄRLDENS SÄMSTA kondition...

// Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0