Vart är min betfor?

Idag har varit ännu en häktiskt dag på skolan med ett möte som avslut. Kan inte ens räkna hur många gånger jag höll på att somna! Sen så åkte jag en snabbis till Fredriksborg för att handla lite betfor och linfrö. Jag kan lova att det märks att Grodan käkar för mycket betfor så idag spruta jag in medecinen i munnen på han istället, inte så populärt...
Önskar jag kunde köpa lite betfor till mig själv oxå a.k.a godis men blev så klart 20 min försen från stallet för att affären skulle vara öppen suck suck.. imorn ska jag köpa fetaste godis påsen iaf!!

Det blev stopp i spolspiltan så madde fick tvätta sanzor ute och jag kunde inte låta bli att ta ett kort ;)



// Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0