What a day!!!

Shit vilken härlig dag det har varit!! Tog mig upp tidigt till stallet. Hann med rengöring av vattenkopp, krubba, vattenkopp i hagen, mockning, finputsning av tävlingsträns samt lädergrimma och en promenad i höstsolen med Sara och Grodan. Det var så himla skönt att kunna ta det lugnt i stallet och göra allt i lugn och ro utan 1000 andra människor, eller stress över hur mycket klockan är.

Ikväll har jag varit på poweryoga på Feelgood. Ska antagligen köpa årskort där och börja gå regelbundet på yogan. Det kommer förhoppningsvis hjälpa mig i ridningen, eftersom man får starkare hållning, och man lär sig andas. Andas är något som jag och så många andra glömmer bort när man rider. andas man inte kan man ju inte slappna av :)

Läggdags. Hoppas nästa helg blir lika fin som den här har varit!




/Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0