You and me forever, nothing gets better

åh jag älskar verkligen Set fire to the rain med Adele. Den går på högsta volym i bilen. Folk som ser mig köra måste tro att det sitter en psykopat bakom ratten.

Idag tog jag med mig syrran upp till stallet för att tömköra S. Det gick skitbra! han var pigg och framåt hela tiden fastän han gick i en helt okej runt och låg form. första gången jag bad honom om mellantrav fattade han galopp. För någon vecka sen fattade han bara galopp från två varvs slängtrav. o trav över bommar var jobbigt, men han var rätt duktig på det också :)
Tog tyvärr inga bilder eftersom jag svettandes sprang och stundvis galopperade(!) efter en häst i en halvtimme, och dessutom låg kameran i bilen. Men lägger upp en gammal bild på min lilla bebis iaf :)

Imorgon ska jag rida ut med Elsa och prinsen! ska bli jättekul att rida ut tillsammans med nån!! så tråkigt att rida ut själv, och dessutom rätt osäkert trots att jag har en häst som i princip är som en stridsvagn ute och ganska orädd.


Sanzor som föräldralös liten bebis

/Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0