You can hate but never break me

I Fredags började min resa ner till skövde/skara/axvall/olofstorp och en av mina absolut bästa vänner Erica. Hon kom och hämtade mig i sin audi med rosa rattludd på skövde station och sen bar det av hem till gården. :) På lördagen hann vi med att rida, klippa båda hästarna och gå promenad med den hyperaktiva, normalt late, hunden Singo. Dagen började med utsläpp klockan 8, och slutade med filmen Water for elephants. Den filmen kan jag rekommendera! Dessutom gosade vi o busade massor med Ericas 4veckor gamla kattunge Boris :) GRYMT söt katt!!!! Söndagen började även den kl8. Vi hann gå ut i skogen när Ericas föräldrar jagade med deras lilla tax Ebba. Hon sprang o sprang efter rådjuren, men när de var i skjut-läge stod skytten och drack kaffe haha. Kändes som om det var lite meant to be, men tanke på att jag var med. Tack vare kaffepausen finns det nu två lyckligt levande rådjur i västergötlands skogar. iaf ett tag till. Innan jag åkte hem hann vi rida ut en sväng över stubbåkrarna. Det var jättemysigt!! Tog en drös med bilder som läggs ner nedanför :)

Idag var jag så himla taggad på lektion. Dvs ända tills jag blev sönderstressad och först glömde bilnyckel, sen ridskor. tur att jag fick låna stövlar av Sara. Lektionen gick bra, men det kändes bajs fram till slutet. Hatar den känslan. Känner mig inte riktigt redo för tävling på lördag.. Men jag ska rida tills jag stupar :)

Nu blire dusch o sen läggdags!

BTW, Missa inte Sanning och konsekvens som handlar om oseriösa hästhandlare kl 20.00 på tv3 imorgon.


/Maddie 


Stallet

Jaha Blogg.se har uppenbara problem.. Det går inte ladda upp fler bilder. suck! aja får la bli imorrn då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0