6 years ago

för 6 år sedan förändrades mitt liv totalt. Jag och Elisabeth fick vår alldeles egen häst. Sen den dagen har vi varit igenom mycket. En kollaps första sommaren efter ett hårt dressyrpass. Jag trodde att Sanzor höll på att dö, så jag ringde mamma som var bortrest.... mycket hon kunde göra liksom haha. Men lite kallt vatten och sen var han på benen rätt fort igen =). Allsvenskan div 3 i både dressyr och hoppning våren 2011. Dressyrlaget låg på andra plats i två omgångar. i finalen gick det inte lika bra.. vi kom sist. Men Sanzors och min insats var ändå jättebra!
Sanzor har hittils aldrig varit allvarligt skadad. Han har varit småhalt i nån vecka två ggr, haft en hovböld och överansträngning en gång. Åh vad jag älskar min lilla kebab <3 6 undebrara år tillsammans. Är otroligt hoppsugen nu... typiskt att det är dressyrtävling imorgon då haha. Men här kommer iaf en film från allsvenskan förra året =)

Enjoy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0