hästvakt och foderstat

ska ju åka bort i helgen och har inte fått tag på nån som kan rida min kebabis... Hoppas det löser sig.

Har fått hjälp av världens bästa Erica med Sanzors foderstat idag, så nu hoppas jag att det kommer gå ÄNNU bättre för oss på årets tävlingssäsong :) Det är som en tung sten har lossnat från bröset nu, har gått och varit ängslig över foderstaten alldeles för länge nu..

Inget stall idag, igår, i måndags och heller inte imorgon, fredag, lördag eller söndag. WHAT? jag kommer inte vara i stallet en enda gång den här veckan. Hur sjukt är det? Imorgon ska jag till landet och fira påsk.. Kanske är bra med en veckas paus, vem vet. Men saknar Sanzor, det gör jag!!



ljuslyktan Sanzor <3

/Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0