Gårdagens pass

körde ett ganska långt pass igår. Kändes behövligt och jag fick chansen att skingra tankarna ordentligt. i början kändes han seg, men jag försökte fokusera att inte sitta o smånöta hela tiden utan släppa ner benen, ge han chansen att lyssna på mina hjälper och om det inte funka så BAM iväg. i slutet var han superfin. övade lite på ökningar och att öka utan att släppa iväg formen för mycket. vissa ökningar kände jag verkligen hur han öppnade upp hela kroppen och tog i ordentligt. :) Det ska nog bli pli på våra ökningar.

Hästen speglar verligen människan. Handen på hjärtat, i vanliga fall är jag lite småslarvig, oj ett hörn blev illa.. aja fixar det nästa gång. eller gången efter det. Sådär kan det fortsätta tills jag tröttnar o ger upp. Nu har jag gett mig tusan på att det SKA funka. då gör det oftast det efter några försök och korrigeringar.

lägger upp en film från dagens pass. Den ökningen blev absolut inte dagens bästa, men jag tycker ändå vi har kommit en bra bit på vägen och att vi utvecklas för varje gång vi tränar ihop :) min kebabis <3 Filmen är lite suddig, men så är den filmad med min HTC...




Ikväll blir det Zumba med mammi och Sanzor får besök av ljusakupunktören. HoppasHoppas att hon hittar lite ryggmuskler:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0