Morgonpromenad

Tog en morgonpromenad runt sjön med fuxen. Fick några bilder, fast mestadels ville han fram och nosa på mobilen, så några blev vääldigt dåliga.
Var uppe i stallet strax efter 7 imorse och la på extra täcken på alla hästarna. De skulle nämligen gå ut runt 10 idag, och jag skulle på clinic vid 10, så jag skulle täcka hästanra o så skulle några andra ta utsläppet senare. Meeeen vid 9 får jag info om att hästarna antagligen inte ens ska gå ut.. värt att lägga på täcken i en hel timme helt i onödan känner jag.... lite irriterande. Imorgon har jag insläpp.. eller?? Hästarna kanske inte är ute, whoo knows.




Butter?? (:


Världens finaste.


frost i mustaschen


/Maddieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0