Awsome!

Roffe vann jerringpriset!!! gogo

Själv tog jag över lille sanzor idag... första gången ja red ordentligt sen i sommras!!! Snacka om att ja kommer ha träningsvärk imorn ;) haha han var verkligen duktig men väääldigt seg ibörjan xD  men gick super :D
Vi började träna lite på sluta och bakdelsvänding som han inte gjort tidigare. Och så körde vi mycket öppna i galoppen för att han ska "sätta" sig lite mer på bakbenen. Jätte nöjd med honom :) Men stackars madde får nog rida en häst med träningsvärk imorn! Sorry Madde! :P

Sen tömkörde jag även lilla Galax som var lika dukitig idag som alltid! Vi tränade mycket på öka minska och gjorde mycket skänkelvikningar.

Nu har vi äntligen skickat papper till försäkringsbolaget så hoppas de skyndar sig!

Men nu e jag super trött så ska soova :D får se om jag kan ta mig ur sängen imorn ;)




// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0