new choo's

Igår fick Sanzor nya shoes. Jag önskar att jag fick lägga lika mkt pengar på nya skor till mig själv var 8e vecka som jag gör på honom.. orättvist! Dressyrmötet i stallet igår  var väldigt intressant. Känner mig väldigt taggad inför tävlingssäsongen 2012 just nu :). Jag har som mål att starta en regional tävling innan slutet på säsongen, mest för att känna skillnaden mellan lokal och regional, men också för att se hur mycket det krävs för att uppnå godkända resultat, eller kanske rent av komma till placering, om det är möjligt. Dessutom ska jag satsa på att slå förra årets resultat, som var klart godkända. Jag tävlar ju framför allt mot mig själv ute på tävlingsplatsen, och mitt högsta resultat förra året var på en klubbtävling, där jag fick 64% i LA. Enda gången... meen nothing is impossible!!

Om allt går som jag vill så skulle jag även vilja starta minst en hopptävling, fast den mest på skoj. :) Det är ju så jäkla kul o hoppa asså! Sanzor älskar det också, trots sin något underliga teknik haha.

nu ikväll blir det att hämta upp Sara på vägen ut till stallet, och sen kanske rida en liten stund för henne. Imorgon ska jag rida markarbete för Jens. har på känn att det kommer gå skeeetabra. wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0