redan fredag... hmm

Hur kan det redan vara fredag?? Igår drog jag ut en framtand i underkäken så jag var sjukt mör och kände mig äcklig och äcklad större delen av dagen. inte förrän på kvällen släppte spänningarna i hakan, och de kom tillbaka när jag gick och la mig sen. typiskt!

Ikväll ska Sanzor tömköras. Har på känn att det kommer gå bra, han har gått så himla fint sista veckan =). Efteråt kanske jag ska ut, men just nu är jag astrött och ska upp tidigt imorrn så får se hur det blir med det.. Ska på föreläsning om mental coaching imorgon med nina Fox Starck i sundsmåla med BSRF.  är väldigt förväntansfull och ska se till att ha med mig ett fullt kollegieblock och en vässad penna =) Efter föreläsningen ska vi ha programridning för Karin Gomér i stallet. Ska rida LB:1 och LA:1. Har inte jättestora förväntningar på våra ritter, men jag ska verkligen anstränga mig till det yttersta för att det ska bli så bra som möjligt :) Första "tävlingen" för i år.

/Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0