Slutkörd

Shit vilken dag!! Kom inte i säng förrän 2snåret inatt. Var ute och firade av en kompis som ska åka och jobba i Åre i vår. I förmiddags blev det en lugn utesväng på en pigg Sanzor. Mötte ett gäng hjortar som var väldigt intressanta. Snön gjorde vägarna ganska mjuka, så lite trav blev det. Invigde min nya overall från Hööks idag. Gud vad skönt att ha overall på sig när man rider ut. frös bara om fötterna:)

lillskruttan till systerdotter fyller 1 år idag så jag har proppat i mig 7 sorters kakor och tårta på barnkalas. Kändes skönt att dra till gymmet efteråt kan jag säga! 60 minuter spinning och 75 minuter poweryoga. Vi får se om jag ens kan använda mina ben imorgon när jag ska rida dressyr för Camilla.

Slänger in en gammal bild.

/Maddie


 

Sanzor första veckan efter ci hade flyttat till Bjärka. Det var vid det här
tillfället jag och min syster insåg hur smal han hade blivit på förra stället..



plutt och skrutt. Elton och Sanzor (: bild från.. 2007?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0