Ingen rast ingen ro

Idag har vi en sådan där dag där man känner att man antagligen kommer somna så fort man lägger sig i soffan. Först och främst så jobbar jag inne en så fin dag, tur för mig att Pajax är med så man får lite solsken och promenad iaf.
 
Sen blir det att vid 15.00 snabbt byta om till stallkläder och åka till malmslätt och Tantor (Sanzor).
 
Jag kommer att rida Sanzor nu i två veckor frammåt då Madde och hennes syster åker iväg till USA ( avis) rätt kul då han har blivit så trevlig att rida :)
 
Idag blir det nog tömkörning dock. Var och hjälpte Madde lite med det förra veckan då hon hade glömt lite hur man gjorde.
 
Efter jag varit hos Sanzor är det bara att åka vidare till nästa stall och rida Ricardo.
 
Blir nog en ridtur med Lincoln (aka Svanken) och Gunilla nu när det är så fint väder plus att jag ska rida lektion för Malin imorn och då är det bäst att inte ha någon träningsvärk från början.
 
 
 
 
/ Sara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0