Shopping shopping

Eftersom jag bara har 1 par helt hela byxor (mina tävlingsbyxor) så fick ja åka till hööks och köpa ett par. Då de helskodda bara kostar 700 så kändes som ett bra pris på ett extra par ( har ett par till gråa pikuer men de har ett lagat hål i knät från min ritt som landa mig på akuten).
Har haft hööks ridbyxor förr när jag gick på vreta då jag inte ville ha samma byxor i två olika stall. De höll ändå i 4 år! rätt bra för det priset :)
 
självklart blir det ju aldrig bara ett par ridbyxor när man handlar... suck. 
 
Ridbyxa Helskodd Excellent CRW®
 
Köper ALDRIG mer billiga sporremar i läder.. går bara sönder :( får bli nylon som är mycket tåligare och billigare.
 
Jaa... nu när vi börjar bli seriösa med dressyren är det lika bra att läsa på lite.. älskar ju Bo Tabblins bok Ridlära får se om den här är lika bra.
 
Suck suck.... nu är det bara några nya pikér som ska inhandlas.. och lindor.. och schabrak... och nytt träns... och nya stall skor and on and on and on.......  tur att jag får bra med lön i slutet av augusti! Dock blir det nog lite billigare grejer för ska spara pengar hela hösten :)
 
Tänkte kanske köpa pikér från Ginas kollektion Grand Prix. Rätt fina med billigare pris (299:-).
 
 
// Sara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0