Dressyr med Speedy och tvillingarna

Idag hade jag lite lektion för tjejerna Hannah och Vilma som tillsammans äger d-ponnyn Speedy :)
Det gick jätte bra och båda två var jätte duktiga!


Lite framridning på snodd då Speedy har svårt att slappna av.

Syster Hannah hoppa upp (med gympa skor!!, tur de hade säkerhetsstigbyglar) en stund.

Efter ett tag börjar både han och Vilma slappna av :)

Alltid viktigt att klappa när hästen är duktig! :)

Var tvungen att lägga in en bild på mig när jag försöker förklara någat. Lägger alltid huvudet på sne xD
 Brukar bli yr efter ett tag!

En bild på min systers hund Ajax när han "hjälper" till att plocka undan efter lektionen ;)
 
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0