Sanning och Konsekvens

Vet inte om ni såg på programmet Sanning&Konsekvens men de pratade om oseriösa hästhandlare och man blir nästan mörkrädd... Nästa gång jag köper häst kommer jag tusan röntga alla ben och rygg. Men samtidigt känns det dumt för man ska ju kunna LITA på den personen man köper av... jag skulle aldrig ljuga till någon om jag skulle sälja Grodan.

 Ja min häst har veka kotor fram och hängiga knän, ja han kan bocka ifall han inte rids ordentlig och ja han är en krubbitare om han inte får gå ut tillräckligt mycket. Skulle aldrig ljuga om det ifall någon ville köpa honom.

Något annat som stör mig är alla överpriser!! Ser hästar till höger och vänster som inte ser mycket mer ut för världen än Grodan som ligger på 100.000 kr... helt otroligt.

Snacka om att man får anlita ett proffs vid hästköp xD


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0