Sneeeett

Imorse när jag och Sara vaknade kl 7 var det 2 grader ute. BURR!!!! alla hästar utom tre gick ut med täcken idag. riktigt kyligt! Efter utsläppet red jag dressyr för Sara. i början kändes allt hopplöst, sen fick Sanzor gå vänsterställd i princip hela tiden, och helt rak i högervarv, även på volten. Jag fick sitta så rakt jag kunde ( ni kan ju se bilden på hur jag vanligtvis sitter, och då känns det som jag sitter rakt. Sen kan ni se bilden när jag faktiskt sitter ganska rakt, och då känns det som jag har hela rumpan på högersidan. stört!!) Så efter lite korrigering av sits och av häst så gick han jättebra! Han kändes  till och med pigg!! Helt sjukt hur man kan sitta utan att veta om det. längtar tills vi får speglar i ridhuset!


Här känns det som jag sitter rakt....


man fattar inte hur illa man egentligen sitter förrän man sett det själv.




Tappade ena stidbygeln... typ.

/Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0